Actualidade

• XII Congreso Internacional de Lingüística General
    23-25 de maio de 2016

Estefanía Mosquera Castro, integrante do Grupo ILLA, participará no XII Congreso Internacional de Lingüística General, en Alcalá de Henares, do 23 ao 25 de maio.

Alcalá de Henares
  • Protocolo internacional de garantía de dereitos lingüísticos
    24 de maio de 2016

A profesora Pilar García Negro, membro do Grupo ILLA, participa na presentación do Protocolo internacional de garantía de dereitos lingüísticos, que terá lugar hoxe en Santiago de Compostela.

Santiago de Compostela
  • A presenza de Manuel María nos estudos do Grupo ILLA
    17 de maio de 2016

O 17 de maio, Día das Letras Galegas, está dedicado este ano ao escritor chairego Manuel María.

• Identidade e xénero en Galicia desde unha perspectiva interdisciplinar
    9-11 de maio de 2016

Entre o 9 e 11 de maio celebrarase na Universidade de Varsovia o Congreso Internacional Identidade de Xénero en Galicia desde unha perspectiva interdisciplinar.

Varsovia
  • Manuel María, homenaxeado no Día das Letras Galegas 2016
    5 de maio de 2016

O profesor e membro do Grupo ILLA intervirá nos actos conmemorativos do Día das Letras Galegas 2016 na Facultade de Filoloxía da Universidade da Coruña.

• A visión do amor no cancioneiro de Don Denis
    27 de abril de 2016

Deseño cartaz: Alberto Carballido

Presentación do libro A visión do amor no cancioneiro de Don Denis. Estudo e edición de 33 cantigas de amor, o xoves 27 de abril, ás 20.00 h, na Linda Rama da Coruña.

• Abril oteriano
    abril de 2016

A Fundación Otero Pedrayo organiza en Ourense o "Abril oteriano", co gallo da conmemoración dos corenta anos do pasamento do escritor Ramón Otero Pedrayo.

Ourense
  • Políticas culturais na Galiza
    abril de 2016

Ao longo deste mes de abril celebrarase o ciclo Políticas culturais na Galiza, organizado por membros da área de Filoloxías Galega e Portuguesa, co apoio da Comisión de Cultura da Facultade de Filoloxía.

• Cen anos das Irmandades da Fala
    1 de abril de 2016

A Asociación Socio-Pedagóxica Galega (AS-PG) e a Asociación Cultural Alexandre Bóveda organizan varias conversas arredor das Irmandades da Fala, para celebrar o centenario da súa fundación.

• Donosiña
    31 de marzo de 2016

O 7 de abril de 1920 estréase no Teatro Jofre de Ferrol a peza teatral Donosiña de Jaime Quintanilla, inédita até 1997 cando a Biblioteca-Arquivo Teatral Francisco Pillado Mayor da Universidade da Coruña publica unha edi...