Actualidade

• A presenza de Manuel María nos estudos do Grupo ILLA
    17 de maio de 2016

O 17 de maio, Día das Letras Galegas, está dedicado este ano ao escritor chairego Manuel María.

• Identidade e xénero en Galicia desde unha perspectiva interdisciplinar
    9-11 de maio de 2016

Entre o 9 e 11 de maio celebrarase na Universidade de Varsovia o Congreso Internacional Identidade de Xénero en Galicia desde unha perspectiva interdisciplinar.

Varsovia
  • Manuel María, homenaxeado no Día das Letras Galegas 2016
    5 de maio de 2016

O profesor e membro do Grupo ILLA intervirá nos actos conmemorativos do Día das Letras Galegas 2016 na Facultade de Filoloxía da Universidade da Coruña.

• A visión do amor no cancioneiro de Don Denis
    27 de abril de 2016

Deseño cartaz: Alberto Carballido

Presentación do libro A visión do amor no cancioneiro de Don Denis. Estudo e edición de 33 cantigas de amor, o xoves 27 de abril, ás 20.00 h, na Linda Rama da Coruña.

• Abril oteriano
    abril de 2016

A Fundación Otero Pedrayo organiza en Ourense o "Abril oteriano", co gallo da conmemoración dos corenta anos do pasamento do escritor Ramón Otero Pedrayo.

Ourense
  • Políticas culturais na Galiza
    abril de 2016

Ao longo deste mes de abril celebrarase o ciclo Políticas culturais na Galiza, organizado por membros da área de Filoloxías Galega e Portuguesa, co apoio da Comisión de Cultura da Facultade de Filoloxía.

• Cen anos das Irmandades da Fala
    1 de abril de 2016

A Asociación Socio-Pedagóxica Galega (AS-PG) e a Asociación Cultural Alexandre Bóveda organizan varias conversas arredor das Irmandades da Fala, para celebrar o centenario da súa fundación.

• Donosiña
    31 de marzo de 2016

O 7 de abril de 1920 estréase no Teatro Jofre de Ferrol a peza teatral Donosiña de Jaime Quintanilla, inédita até 1997 cando a Biblioteca-Arquivo Teatral Francisco Pillado Mayor da Universidade da Coruña publica unha edi...

• As artes escénicas no programa Irmandiño: un proxecto inclusivo
    17 de marzo de 2016

O profesor Carlos-Caetano Biscainho-Fernandes participa no ciclo de conferencias do Anuario Brigantino en Betanzos.

Betanzos
  • Galo Salinas no Grupo ILLA
    9 de marzo de 2916

O 14 de marzo de 1852 nace na Coruña o escritor Galo Salinas Rodríguez, unha das figuras máis representativa do noso teatro rexionalista.