Actualidade

• Eduardo Pondal no Grupo ILLA
    3 de marzo de 2016

O 8 de marzo de 1917 morre Eduardo María González-Pondal Abente, creador do poema “Os pinos” que conformará o himno galego, con música de Pascual Veiga.

• Ramón Otero Pedrayo no Grupo ILLA
    1 de marzo de 2016

O 5 de marzo de 1888 nace en Ourense o escritor galego Ramón Antonio Vicente Otero Pedrayo.

• Rosalía de Castro no Grupo ILLA
    18 de febreiro de 2016

24 de febreiro, Día de Rosalía, conmemórase o nacemento da grande escritora galega Rosalía de Castro.

• La Spagna Plurale III: pluralità, diversità e visibilità di genere
    2-4 de marzo de 2016

Entre o 2 e o 4 de marzo celebrarase, na Università di Bologna, a terceira edición do congreso La Spagna plurale, con presenza de tres membros do Grupo ILLA.

Boloña
  • Manuel María no Grupo ILLA
    28 de xaneiro de 2016

O escritor chairego Manuel María será o homenaxeado pola Real Academia Galega no Día das Letras Galegas de 2016.

• Postilhão de Apolo: edição e estudo
    25 de xaneiro de 2016

O 22 de xaneiro tivo lugar na Facultade de Filoloxía da Universidade da Coruña a defensa da tese de doutoramento de Filipe Antonio Fernández Diez.

A Coruña
  • VI Colóquio Internacional sobre Literatura Brasileira Contemporânea: o local, o nacional, o internacional
    25-27 xaneiro 2016

Fragmento foto: Christian Lindgren

Carlos Paulo Martínez Pereiro e Alva Martínez Teixeiro participarán no VI Colóquio Internacional sobre Literatura Brasileira Contemporânea: o local, o nacional, o internacional.

Santiago de Compostela
  • II Congreso Internacional sobre la Enseñanza de la Gramática
    27-29 xaneiro de 2016

Estefanía Mosquera Castro, membro do Grupo ILLA, participará no II  Congreso Internacional sobre la Enseñanza de la Gramática, do 27 ao 29 de xaneiro na Facultat de Magisteri da Universitat de València.

València
  • Marxes e centros. Para unha socioloxía do campo cultural
    11 de Nadal de 2015

Acaba de saír do prelo o volume Marxes e centros. Para unha socioloxía do campo cultural, publicado por Edicións Laiovento e editado por un equipo de profesorado universitario, entre eles Teresa López.

Santiago de Compostela
  • Resultado da avaliación ANEP 2015
    10 de Nadal de 2015

O Grupo de Investigación Lingüística e Literaria Galega (Grupo ILLA), no proceso de avaliación externa realizado pola Agencia Nacional de Evaluación y Prospectiva (ANEP) dependente do Ministerio de Economía y Competivida...